Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

donderdag 26 mei 2011

Tag: Als ik zeg... Dan zeg jij

Ik heb deze tag al op een paar andere blogs voorbij zien komen en ik vond het al gelijk een leuke tag. Op een blog stond dat ze iedereen tagde die de tag nog niet gehad heeft! Dus waarom zou ik het dan niet doen?

Als ik warm zeg, zeg jij...



 


Als ik lekker zeg, zeg jij...

Ben & Jerry ijs! Jammie!
Als ik knap zeg, zeg jij...

Chad Michael Murray.. Als ik het goed spel. ;)
Als ik schattig zeg, zeg jij...

Zo schattig! Broer met zusje. 
Als ik leuk zeg, zeg jij...

Omgaan met vriendinnen. Shoppen, lachen, afspreken...
Als ik favoriet zeg, zeg jij...

Adele heeft zulke mooie liedjes! Ze is echt een van mijn favoriete zangeressen.
Als ik jurk zeg, zeg jij...

I love bloemenjurkjes!
Als ik rood zeg, zeg jij...


Als ik mobiel zeg, zeg jij...



Als ik honger zeg, zeg jij...

Omg, i love pizza!
Als ik saai zeg, zeg jij...

Leren, leren en leren...
Als ik schitterend zeg, zeg jij...


Als ik bloggen zeg, zeg jij...


Ik vond het echt super leuk om deze tag te doen! Om foto's uit te zoeken enzo. :) Alle afbeeldingen zijn trouwens van www.weheartit.com. Een geweldige plaatjes site.
En o ja! Iedereen mag deze tag overnemen. :)
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)