Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 1 mei 2011

Leuke nail art!

Vandaag mijn eerste artikel met nail art inspiratie. Dit is een extra artikel voor vandaag omdat ik er gister geen had. Sorry daarvoor. Ik zal wel vaker geen artikels hebben, ik heb het soms gewoon heel druk met school of andere dingen. En soms gaan die gewoon even voor! Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Maar back to the point: Let's start! En  ojaa, ik heb alle plaatjes gewoon van google.

 Woow, deze vind ik echt zo mooi. Ik vraag me vooral af hoe diegene dat gemaakt heeft! Waren dit nou de nagels van Katy Perry of heeft iemand het na gemaakt?
 Leuke bloemetjes! Simpel maar leuk!
Dit ziet er zo leuk uit! Maar eigenlijk is het heel makkelijk. Eerst breng je een roze nagellak aan op je nagels en dan de crack nagellak van bijvoorbeeld Essence er over heen. Echt zo leuk!
 Leuke strikjes!
 Woow, dit stellen allemaal snoepjes voor. Zo schattig. Ik zal er alleen zelf niet mee rondlopen, haha. ;)
 Dit vind ik zo leuk he! Dit wil ik echt gewoon meteen na doen. Leuke zomerkleurtjes en dan ook nog cupcakes er op. Love it.
 Leuke hartjes. :)
 Ah! Zo lief. Hello kitty. <'3
 Wow, dit is echt mooi. Allemaal kleurtjes. Maar hoe heeft ze dat gedaan? ;o
Haha, schattige koetjes.

Dit was de nail art inspiratie van vandaag! Welke vinden jullie het leukste? En hebben jullie ook wel eens zoiets gemaakt? Zet het in de comments!


Zit er iets bij wat van jou is? Zeg het me even en ik haal het er meteen af.

xx

5 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)