Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

maandag 30 mei 2011

Shoplog 50% korting deel 1

Ik ben heeeel laat.. Maar toch wou ik jullie mijn geshopte spulletjes bij de kruidvat even laten zien. Het is niet zo veel, maar het is het wel waard om te laten zien! Let trouwens niet op de kwaliteit van de foto's, die had ik al gemaakt voor dat de camera het weer beter deed.

 Stay all day concealer Essence.
 Catrice infinite matt foundation. Die was 6 euro en nu heb ik 'm voor maar 3 euro meegenomen!
 Essence matt top coat. Als ik het goed heb is deze zonder korting 1,79.
 Twee nagellakjes van Essence in de kleuren Mellow Yellow & You belong to me.. Als ik het goed heb. Ik heb ze nu meegenomen voor ongeveer 65 cent per stuk!
En als laatst een wenkbrauwgel van Essence!

Dat waren mij geshopte spulletjes. Er komen nog meer shoplogs de komende tijd. :)

Waar willen jullie een review van? Hebben jullie nog leuke spulletjes geshopt tijdens deze actie?


xx

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)