Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 22 mei 2011

Hallo lieve meiden!
Jullie merken misschien wel dat ik niet zo vaak artikels plaats op m'n blog. Ik snap dat sommige meiden mij daardoor niet volgen enz. Helaas heb ik het druk op school en als ik thuis kom ben ik moe en heb ik geen inspiratie en zin meer om een artikel te maken. In het weekend rust ik meestal uit en ik maak ook huiswerk. Veel tijd heb ik dus niet voor m'n blog. Maar ik wil echt niet stoppen met m'n blog! Ik vind het echt super leuk om te doen! Maar nu snappen jullie misschien wel waarom ik zo weinig artikels heb. Ik doe wel altijd m'n best met artikels maken. Helaas ben ik ook niet geweldig in bloggen. Ik weet nog niet zo goed hoe ik mooie zinnen kan bedenken. Kijk, die zin klopt ook niet helemaal haha. Oke, ik dwaal af, back to the point: Ik heb nog niet zoveel  ervaring met bloggen enz. Ook krijg ik vaak te horen dat ik slechte foto's heb. Ik heb nou eenmaal niet de beste camera. Ik heb twee camera's, een camera met 7 megapixel en een camera met 12 megapixel. Ik gebruik die met 12 megapixel. Ik heb 'm nog niet zo lang dus ik weet nog niet precies hoe die werkt. Ik heb 'm ook niet zelf gekocht. M'n ouders kregen 'm bij een krant ofzo. ;) Ook heb ik een videocamera en een webcam maar daar kan ik ook niet echt mooie foto's mee maken. Dat weten jullie nu dus even. :) Ik wil wel even alle meiden bedanken die reactie's plaatsen! Dat vind ik echt super leuk om te zien. Ook volg ik alle mensen die reactie's achter laten op m'n blog die een blog hebben. Ik zou het ook waarderen als jullie mij zouden willen volgen op bloglovin op google. Bloglovin is een superfijne volg site! :) 

Ik wou dit jullie even vertellen. Nu weten jullie een beetje hoe alles zit! Vandaag komt er nog een artikel online! En o ja! Willen jullie nog iets zien op m'n blog? Vertel het bij de reactie's!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)