Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

zondag 1 mei 2011

Essence lipgloss 01 Pure beauty

Gister heb ik dit artikel eigenlijk al geschreven, maar blogspot heeft 'm er niet op gezet en ik kan het artikel nergens meer vinden.. Dat betekent dus: opnieuw schrijven!

Vandaag ga ik jullie een van de Essence lipglosses reviewen. De lipgloss hoort bij de xxxl nudes lipglosses. De naam is 01 Pure beauty. 

 Dit is dan de lipgloss. De verpakking is gewoon normaal. Wel leuk dat ze deze lipglosses echt een naam hebben gegeven, de xxxl nudes. De lipgloss is in het echt iets minder roze en meer licht peachy. De lipgloss ruikt lekker naar vanille maar is niet heel overheersend dat je er misselijk van word. ;) Op je lippen ruik je de geur nauwelijks meer. De substantie van de lipgloss is precies goed, niet te dik en niet te dun. De lipgloss blijft alleen niet lang zitten maar dat kan je ook niet echt verwachten voor een lipgloss. En al helemaal niet voor de prijs. Als ik het goed heb is deze lipgloss 1,79. Wat ook wel leuk is dat er kleine glittertjes in deze lipgloss zitten. Ook al is de lipgloss nude.

Hier zie je de applicator van de lipgloss. Het is een vrij normale applicator. Maar hij is wel heel lang. Ik vind dat hij daardoor heel fijn aanbrengt.


 Mijn lippen zonder iets er op.


 Mijn lippen met de lipgloss er op. Het lijkt nu alsof de lipgloss gewoon doorzichtig is. Dat is hij eerlijk gezegd ook gedeeltelijk. Maar als je kijkt naar het verschil tussen de eerste en de tweede foto, zie je echt wel wat  verschil. De lipgloss maakt mijn lippen dus wel redelijk nude.


Mijn lippen met een concealer en de lipgloss. En toen waren mijn lippen al helemaal nude! Ik kan deze lipgloss dus zeker aanraden. Als je lippen nauwelijks pigment hebben kan je deze lipgloss prima gebruiken voor nude lippen. Als je lippen meer pigment hebben, breng dan eerst een concealer aan of gebruik hem meer als doorzichtige lipgloss.

Deze lipgloss kan ik dus echt aanraden. Heb jij ook al een lipgloss van de xxxl nudes lipglosses? Zo ja, wat vind je er van? Of ga jij er nog een kopen? Vertel het me in de comments!

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)