Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

maandag 17 januari 2011

Mijn nagellak collectie!

Hee meiden! Ik had vandaag weer eens geen inspiratie maar het leek mij eigenlijk wel leuk om m'n nagellak collectie te laten zien. Dus dat doe ik gewoon. ;) Als jullie requests hebben kunnen jullie die altijd achterlaten bij de comments. :) ( Ik heb trouwens heel weinig nagellakjes ... )
Als eerst heb ik hier zes nagellakjes van de action. Het zat in een setje voor 1,40 dus ik kon het niet laten liggen! Alleen is de kwaliteit niet al te best..
Dan hebben we hier de andere kleurtjes nagellakken. De kleurtjes komen ECHT niet goed over op de camera maar dat komt doordat het donker is... Sorry daarvoor.
Catrice 250 i sea you! - Catrice 240 sold out for ever - Rimmel 409 coral crush - Essence 11 so glamourous - Basic ?

En dan hier de wat naturelle kleurtjes. :) Trind - Catrice topcoat - Essence tip painter - Casuelle - Casuelle - 2 true.


En zo heb ik het staan. Dit is dus alles bij elkaar! Ik weet dat ik heel weinig heb maar dat maakt niet zoveel uit. ;) Nog sorry voor de super slechte foto's. En als je een request hebt zet het bij de comments! :)
xx Lise





















1 opmerking:

  1. leuke stash! vind de eerste lakjes erg mooi, zien er leuk fluo uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)