Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

donderdag 13 januari 2011

Welkom!

Misschien kennen jullie me wel, misschien ook niet. Ik denk haast van niet want ik was nou niet de bekendste ooit.. Ik heb al eerder een blog gehad. Namelijk www.beautybodybrain.tk. Maar ik snapte niks van web-log. Dus stap ik ( tijdelijk ) over naar blogspot. Dit is dus m'n nieuwe blog. Maar ik weet niet zeker of dit voor altijd is. Dat moet ik nog even zien. In ieder geval ga ik hier nu even mee verder. Ik ben wel iemand die dit soort dingen altijd vergeet! Ik vind bloggen namelijk heel leuk om te doen maar op de een of andere manier vergeet ik het of ik heb geen inspiratie. :$ Maar ik hoop dat het nu wat beter gaat. En over een tijdje ga waarschijnlijk met een vriendin een blog beginnen.. Maar ja, daar horen jullie allemaal nog meer over! Ik wou in ieder geval vertellen dat ik dus weer ga beginnen met bloggen! Er komt niet elke dag een artikel helaas. Maar waarschijnlijk wel sowieso 3 artikelen per week! Ik heb namelijk niet altijd tijd voor m'n blog door huiswerk enzovoort!

Sorry voor dit rommelige artikel! Maar ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. ;)
Als jullie iets willen weten ofzo zet hier onder dan een reactie!

xx Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)