Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

vrijdag 14 januari 2011

Nail of the day: Essence 11 So glamourous

Hee! Vandaag een nail of the day. Het nagellakje is van Essence in de kleur 11 So Glamourous. Maar dat zie je denk ik wel op de foto! ;)
Zo ziet het nagellakje er uit.


Hier heb ik de kleur op m'n nagels! Ik vind het een hele mooie kleur en hij lakt heel fijn. Maar als je er nog een review van wilt, kan je dat zeggen in de reacties!
Dat was mijn nail of the day. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xx Lise

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)