Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal! Leuk dat jullie op mijn blog kijken. :) Als je informatie over mij wilt weten kan je kijken bij 'About me' maar hier ga ik jullie iets anders vertellen. Als jullie contact met mij willen zoeken ga dan naar mijn email xxbeautystar@live.nl. Je kan me ook volgen op twitter en youtube. Daar heet ik xxBeautystar. Ook zou ik het leuk vinden als jullie mij volgen op Bloglovin, reactie's achterlaten & de berichten liken. Bedankt voor het kijken op mijn blog! xx

Pagina's

Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 april 2011

H&m look


Ik kijk vaak bij de online shop van de H&m. Ik maak er vaak een wishlist van maar het leek me deze keer leuker om er een look van te maken! Niet in real, maar een soort van collage. ;)

Ik hoop dat jullie de look leuk vinden.
Als je de prijzen wilt weten kan je het natuurlijk vragen bij de comments!
xx

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat! :)